Kunyit Hitam…

Yang biasa iaitu lebih menjurus kepada perubatan Yang di katakan dari alam ghaib yang lebih ke gunaannya mengikut kata sebagai salah satu medium untuk membuat ibu duit dan membuat duit. (Janganlah terlalu percaya benda yang karut marut ini terlalu sangat. Ibu Duit adalah kita…jika kita bekerja,kitalah IBU DUIT.) Cara menguji (kunyit hitam dari alam Ghaib) […]

Lagenda Bawang..!!

“MAKAN BANYAK MAKRUH..BAU BADAN BUSUK..KETIAK BAU HANGIT” Negara dan bangsa Pakistan sangat suka makan bawang mentah sebagai ulam.. Bawang holland paling manis..Sebab tu bau ketiak orang India, bangla, Pakistan sangat kuat… Jom tengok khasiatnya : Menguatkan sex Melancarkan system penghadaman Menguatkan ketahanan badan kerana Kaya dengan 150 fitokimia dan Antioksidan Mengelakan dari keracunan makanan Kesan […]

Labu Kau Memang Manis…!!

Labu paling sedap ialah kacukan jepun..Dimasak tanpa buang kulitnya – Beli di Cameron Highland ada. Sekilo RM 7.00. Mahal tapi sedap.. Selain masak lemak masak rebus dengan serai dan lada.. Orang yang ada masalah angin dan bisa tulang tak digalakkan makan banyak ..!! Banyak kebaikan labu untuk manusia. Ia mengandungi banyak sumber vitamin seperti A, […]

Hamba Abdi atau Isteri ???

Wanita ini ..saya kenali +- 20 tahun lalu .!! Sebelum ST dibina…kelulusan UPM..umur 44 tahun. Sangat baik akhlaknya dan kuat agama..rajin serta taat pada Allah dan suami. Ia dipaksa menjadi buruh siang dan malam membungkus kurma, kismis menjual tulisan khat dimana-mana expo dan bangunan kerajaan. Dia mengangkat barang berat dan 2 kali mengalami keguguran. Ingin […]

Pengalaman melihat orang disihir..!!

Sihir ..?? ..saya paling benci orang yang mengamalkan sihir.. saya pernah rasa…saya pernah tengok..!! kalau kena sihir ilmu pengasih atau penunduk rasa jatuh cinta tu macam kena macam pil khayal. Jadi bodoh ..ikut jer…Tapi tak kekal lama , kalau banyak mengaji Al Quran dan beramal lama-lama sihir tu akan pudar juga..rasa lamunan dek cinta dan […]

Lagi Moden – Lagi kuat sihir – semakin jahil..!!

Dengar dari orang bersembang nak dapatkan tukang buat sihir paling bagus ialah orang Indonesia, thailand dan orang asli kat malaysia..!! Nak apa cakap je..Ilmu cantik, kunci hati, pengasih, pemisah rumah tangga, kunci nafsu serta penunduk sangat terkenal kepakaran bomohnya No1 katanya dari di Indonesia. Artis barat juga banyak mengamalkan sihir dan datang ke indon..!! Kisah […]