Lagi Moden – Lagi kuat sihir – semakin jahil..!!

Dengar dari orang bersembang nak dapatkan tukang buat sihir paling bagus ialah orang Indonesia, thailand dan orang asli kat malaysia..!! Nak apa cakap je..Ilmu cantik, kunci hati, pengasih, pemisah rumah tangga, kunci nafsu serta penunduk sangat terkenal kepakaran bomohnya No1 katanya dari di Indonesia. Artis barat juga banyak mengamalkan sihir dan datang ke indon..!! Kisah […]

Kisah – Wati terima bala semasa hidup, melacur pakai susuk

Wati 22 tahun, amat bertuah kerana hidupnya bukan setakat disayangi oleh suaminya. Kehidupannya yang serba mewah diberikan oleh suaminya yang sememangnya anak orang kaya. Semenjak lahirnya anak sulung mereka rezeki mereka semakin banyak dan bertambahlah rasa bahagia pada Wati. Dia sangat angkuh dengan tetangga, serta ibubapanya juga turut sombong kerana bangga dengan kekayaan suami Wati. […]

Taksub Cantik, Nak Duit Cepat, Pakai Susuk.

Seronok dengar cerita dan pengalaman orang lain. Kisah susuk ni sejak zaman tok kadok dah ada! Alahai permainan syaitan. Kalau lelaki tak solat pandang mereka macam bidadari, tak nampak sehari angau melilau, kalau ada duit semua nak dibagi kat perempuan tu, anak bini semua lupa hanya wanita tu saja yang dia nak! Berbeza dengan lelaki […]